2014. december 23., kedd

2014. december 23.

Ennek a családnak is, és mindenkinek, ahol éppen babavárással ér egybe ez a karácsony, külön is sok boldogságot kívánunk!
És itt a történet: http://tortenetek.szules.hu/1478-nap-a-harmadikat-karacsonyra-kaptuk-hedi

Részlet:
"...Olyan, de olyan szép volt! A karácsonyfánk gyönyörű, fények mindenhol. A gyerekek felszabadultak és vidámak, érkezett a barátnőm, Apa készítette a reggelit… (Na, az betett: én tojásrántottát ilyen elviselhetetlenül büdösnek soha nem éreztem! Borzalmas volt!) Az összehúzódások idejében kezdetben az ellenállok, befeszülök taktikát használtam, de szerencsére egyik szünetben rájöttem, hogy ez nem lesz így az igazi, és attól kezdve lazításra és nagy levegővételekre törekedtem, és így egészen más volt, sokkal intenzívebb és felforgatóbb, és gondolom hatékonyabb is. Kértem a zenéimet! Kaptam. És kaptam vastag zoknit a lábamra, és copfot is, és ezek mind annyira nagyon jólestek! ..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése