2013. október 7., hétfő

Bemutatkozás - Patik Réka

Sziasztok!

Réka vagyok, két kisfiú anyukája. Annak idején, amikor a nagyobbik fiam 1-2 hónapos volt, nagyon utálta a babakocsizást. Nem tudtunk elmenni sehova, maximum úgy, hogy őt a karomban tartottam fél kézzel, a másik kezemmel pedig toltam az üres babakocsit. Mivel ferde a gerincem, a hordozás testi hatása nagyon fontos volt nekem: sokáig olvasgattam, hogy tényleg nem teszek-e kárt a babámban, ha hordozókendőbe kötöm. Végül összegyűjtöttem a szükséges információkat, és vettem egy Nandu kendőt. Imádtuk! Ügyetlenül, sután, de nagy örömmel hordoztuk a kisfiunkat. A második gyerekkel korábban kezdtük, sokkal tovább hordoztunk, és már háton is mertük. Sok-sok szép élményünk van ezekről az időkről. Őt néha még most is felveszem, bár már csak rövid időre.
Nagyon jó volt ezeket a saját élményeket pontosítani, bővíteni az idény nyári tanfolyamon a Hordozóházban! Örülnék, ha tudnám támogatni az édesanyákat a hordozási terveikben.
Tanácsadás személyesen, vagy a következő elérhetőségeken működhet:
Patik Réka
patikreka@yahoo.com
20/433-2958

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése