2013. október 16., szerda

Háton a kétéves - és egy jó kis hordozóeszköz

Még a babahordozó hét elején jártam egy édesanyánál segíteni. A majdnem kétéves kislánya rendszeresen szétrúgja a batyut ugyanis. (Mint sok más baba is.) Nincsenek könnyű helyzetben, a kicsi életkora és az anya által említett nehézségek alapján valószínűleg az egyik (gyakori) elakadási ponthoz értek: amikor már a kisgyereknek is megvannak a saját elképzelései a hordozásról.
Sikerült igazítanunk a batyun a térdhajlatra, térdfelhúzásra, alsó szegésre figyelve. Aztán előkerült a hordozós babám, mert a kicsi lánynak a háti duplóhoz (érthető módon) már nem volt türelme - úgyhogy babákkal kötöttünk. Végül babán megmutattam még, hogy a tibeti háti hordozásnál is lehet teríteni a kendőszárakat a baba felsőtestén és popsiján is, és szétrúgás ellen ez is lehet jó megoldás.
Hoztam pár fotót is, mert láttam náluk egy hihetetlenül variálható, Encsi-féle eszközt: egy podot (podegit). A derékpántja cserélhető, attól függően, hogy csatos derekú eszközre vágyunk, vagy karikás, podegis megoldásra. És kendőpántos. Egy Vatanai és egy Girasol kendőből készült, a derékpántokat rögzítő tépőzár pedig arra is alkalmas, hogy a testrészt összehúzzuk, szűkítsük a terpeszt, ha a baba méreteihez képest túl széles (bár ez a szűkítés külön szűkítővel talán pontosabban helyezhető el a testrészen). Nagyon variálható, nagyon testreszabott - ez jut eszembe erről a hordozóról.
Köszönöm a képeket, amiket csinálhattam, és amiket utólag kaptam!

Ui.: Óóó, épp most kaptam e-mailt, hogy azóta a dupló nagyon bevált náluk. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése