2013. október 2., szerda

Bemutatkozás - Butkáné Kis Regina

Sziasztok!

2 gyermekes anyuka vagyok, egy 4 és féléves kislány és egy  2 éves  kisfiú édesanyja. A hordozáshoz a kislányom születése után kerültem közelebb. Nagyon szeretett a karomban lenni és látni azt, amit csinálok. Így kezdtem megoldást keresni arra, miként tudnám úgy magamra "tenni" hogy a két kezem is szabad legyen.
Kecskeméten nem volt senki, aki tudott volna szakszerűen, pontosan segíteni a hordozókendő megkötésében. Így vártam két hónapot, míg Budapestről jött egy babahordozási tanácsadó, aki megtanított nekem egy csípőkötést (egyszerű csípőn hordozás), illetve egy háti kötést (batyu). Addig kenguruban vagy karban vittem mindenhová a kislányomat. Az egyalkalmas hordozókendő tanfolyam elvégzése után kinyílt a világ, rengeteget sétáltunk, eközben aludt rajtam, ott szuszogott és csodás volt a közelemben érezni.  Bármilyen helyzetben megnyugodott, ha felkötöttem a hátamra, így sok mindent együtt intéztünk el, ami számomra is kikapcsolódást nyújtott. A házimunka is könnyebb lett, imádott takarítás közben rajtam ringatózni, aludni!
A kisfiamnál már nem is volt kérdés a hordozás, a születése pillanatától hordozom, először elől, majd 7 hetes korától háton, batyuban. Imádom őket magamon, a közelemben érezni. Annyi mindent megtanultam, megtanítottak nekem a gyerekeim, jó alapokon álló és erős a kapcsolatom velük - úgy érzem, ezt részben a hordozásnak köszönhetem.
A szívügyemmé vált, hogy mindenki, aki szeretné hordozni a babáját, kapjon segítséget időben. Ezért 2013 nyarán elvégeztem egy tanácsadói képzést: baba- és gyermekhordozási tanácsadó lettem.Fontosnak tartottam, hogy az eszközöket is a családok közelébe hozzam, így már Nálam eszközöket is tudsz próbálni, venni, rendelni. A kínálatot itt találod:

 http://hordozotar.hu/termekkategoria/babahordozok/

Azóta több továbbképzésen részt vettünk, hogy még inkább személyre szabottan tudjunk,tudjak segíteni. csatos-és mei tai/karikás kendő
Akinek szüksége van segítségre, forduljon hozzám bizalommal, minden kérdésre szívesen válaszolok.
Elérhetőségem:

butkane.regina@gmail.com
Tel.: 06304287838

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése