2013. október 26., szombat

Pötipróba


Nagyon kíváncsi voltam, vajon milyen lesz ez a rugalmas, de mégis erős, a Je Porte Mon Bébé cég által megálmodott karikás kendő. Jó dolog, ha ki tudjuk próbálni, meg tudjuk nézni az eszközöket, mielőtt bárkinek is ajánljuk. Amint alkalmam nyílt erre a próbára, azonnal megtettem - és nem is csalódtam az eszköz egyszerűségét és kényelmét beharangozó előzetes hírekben. Olyannyira sikerült, hogy a kisfiam ki sem akart szállni, majd édesdeden el is aludt benne.


Az az érzés, ahogy a kendő átölelt minket, leginkább a puhához volt hasonlítható nekem. Nem vágott, a fekete párna pedig a karikák nyomását hivatott megelőzni, megszüntetni. Persze nagyon egyéni, hogy kinek mi a jó, mert van olyan anyuka/apuka, akit a szövött kendős karikás kendő se nyom, és nem is vág. 
A lelógó kendőrészt el lehet vezetni még egy plusz rétegként a baba tarkóján, és be lehet a hónalj alatt futó kendőbe csomagolni, így kicsit jobban tartja az alvó babát, a fejecske kevésbé lesz 'ingatag'.


Nekem tetszik, és örülök hogy kipróbáltam, tényleg nagyon 'fincsi' volt. Bátran ajánlom bárkinek, aki kedvet kapott hozzá. :)

 Nellivel :

A próba folytatódott, a kendő teherbírását teszteltem a nagylányommal, Nellivel! Elképesztően kényelmes volt!! 14 kg most, a kendő nem vágott, hanem ölelt és a párna pedig nem hagyta, hogy a karikák nyomjanak. Pöti tagadhatatlanul kedvenc lett. :)



Az anyaga: 100% viszkóz

Hogy mi a viszkóz?
Engem is érdekelt, így utánanéztem.  Egy természetes alapú vegyi szál. A természetben található cellulóz az alapanyaga, amelyet fenyőfából és bükkfából nyernek.
Viszont ahhoz, hogy szálképzésre alkalmas legyen, szükségesek a vegyi eljárások. Így jönnek létre ezek a tulajdonságok:
  • A pamuténál jobb nedvszívó képességgel rendelkezik.
  • A viszkózból készült anyagok puhák, ölelősek, finomak, lágyak, kellemes érzést nyújtanak.
  • Gyűrődésre hajlamos, csakúgy mint a pamut.
  • Minimális az elektrosztatikus feltöltődése.
  • Merevebb anyagok is készülnek belőle.
  • Kiválóan lehet festeni, és jól nyomhatók.
  • A pamutnál élénkebbek, erősebbek a színei.
  • Mosógépben 40 fokon mosható, jól vasalható.
       (forrás: innen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése