2016. április 11., hétfő

Kompetens szülők

Ónodi Ágnes baba- és gyermekhordozási tanácsadó, hordozo.hu - A babakocsi általában semmiképpen nem biztonságosabb tömegközlekedésre vagy gyakorlatilag bármilyen helyzetváltoztatásra, mint a hordozás. Az, hogy valójában, adott esetben, az adott szülő-gyerek párosnál melyik a biztonságosabb, ezt a szülő tudja eldönteni.
Tehát azt gondolom, hogy ha én otthonosan hordozom a babámat (mint például én ugye így vagyok vele), viszont nincsen napi rutinom a babakocsizással, főleg nem tömegközlekedésen, nekem biztos, hogy veszélyesebb a babakocsi.
Ha viszont valakitől idegen a babahordozás, de ügyesen kitanulta, hogy a babakocsival mire vigyázzon, hogy a gyerek biztonságban legyen fölszállásnál, leszállásnál és az összes többi közte levő szituációban, akkor simán lehet, hogy nekik a babakocsi lesz a biztonságos.
Én azt gondolom, hogy a szülő ezt remekül el tudja dönteni, mint az összes többi gyereknevelési kérdést.
Riporter - Tök jó, hogy ezt mondod egyébként. :)

Szerintünk is tök jó! :)

2. rész, 11:30-tól:
http://www.klubradio.hu/klubmp3/klub20160330-132856.mp3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése